SVAR PÅ TAL ....

SVAR : haha , tackdu :)
1. Jag fick henne i december tror jag i början där ;) så jag har inte haft henne
så länge. Jag ville ha henne för att det kändes rätt med henne , jag älskade att rida
på henne och jag längte otroligt mycket till nästa gång jag skulle provrida henne , och det har gått bra :)
Och det har helt enkelt känts såååå rätt med henne & sen älskar jag henne ändå från månen till jordklotet tusen gånger fram & tillbaks :))

2. Haha ? jaa det gör jag väll :)) men ibland kan jag tycka att det kan vara uttråkande , fast det är bara ibland
men annars är det kul & så. =)
/                                                        /                                                 /
Tack så mycket :)
Det t Emma , svarar hon på imorgon eller nått skulle jag tro .

Btw, Det är bättre om du skriver ditt namn! ;)
men självklart kan du vara anonym !

/Emma-Louise

Dom som lämnat ett fint litet spår♥

Vad tkr du om inlägget ? :D

Your name? :D
Stammis?;D

E-postadress: (den visas bara för hästnödarna xd)

URL/Bloggadress så jag kan ta en liten titt :D

Kommentar (A)

Trackback
RSS 2.0