STABLE

Hej (:
Kom hem från stallet för ja , ett tag sen men har nte orkat blogga
förrens nu :))
Jag o wilma tog fältet sen granet hem , (2 st olika vägar i skogen)
Kuul (y) Hade Amara och wilma hade dennis som igår då :D
Men ah , när vi skulle rida hem på fältet skulle vi galoppera :)
I början gick det ganska bra :') Men sen började både Dennis & Amara rusa,
kunde inte stanna henne o: Men jag tror att båda började göra det för det var en häst långt
framför oss men det såg ju inte vi smarta som vi är (a) Men aja sen kom det as mycke is
och vi kom  där i ful fart och jag kan inte stanna henne :(
Men. Vad tror ni händer då?!
Jo då , Hoppar Amara över hela isen o:
hah , shiiet xd
och det va ju jag inte bredd på så jag tappa båda stigbyglarna
och då när hon landade så slog dom ju i hennes mage och då börja hon springa ännu mer :(
Haha , ;) Men aja , fotade inte mycke så det kommer 2 bilder på amara :)))
AWW <3
suddig ,bild men ändååå :')
kolla öronen , aww asså <3
/Emma-louise

Dom som lämnat ett fint litet spår♥

Vad tkr du om inlägget ? :D

Your name? :D
Stammis?;D

E-postadress: (den visas bara för hästnödarna xd)

URL/Bloggadress så jag kan ta en liten titt :D

Kommentar (A)

Trackback
RSS 2.0