Ridpasset!

Idag hoppades det :) Men det gick inte
så bra ;) Båda flög :9 på ett
dåligt sätt ...
vi flög i marken :(Emma-louise slog typ enet hon flög
typ in i en skottkärra ... Jag tappade stigbyglarna över hindret han tar bamse
språng och man e inte alltid bered ... jag flog på armen och har ganska svin ont...
jag hade barra armar :.. sköönt ..
Men det var ju kul när det gick bra :)
första gången efter vinter som jag red utan jacka och uppkavlade armar !!
gööt ! <3 Idag slutad evi skolan 12 fan va gööt ! dans hade vi oxå :D
kuul fick dansa med" honom " :) ..... Hahahaa ni vill veta vem va ? <3



Jag o sammy :D

Foto: Johanna [Emma-louises mamma]
Canon eos 1000 d 
på bilden  : Jag[Emma] o sammy D:

stor kärlek till denna bilden :D <3
Snyggt hopp va ? <3

Pöös !

Dom som lämnat ett fint litet spår♥

Vad tkr du om inlägget ? :D

Your name? :D
Stammis?;D

E-postadress: (den visas bara för hästnödarna xd)

URL/Bloggadress så jag kan ta en liten titt :D

Kommentar (A)

Trackback
RSS 2.0