RIDPASSET <3

hejj (A)♥
okej , vi suuuuger på att blogga xd
Men jaja , vet nt ibland är det typ dött här men ändåå
nu får ni gillaaaa , bara för att jag uppdaterar :))))

DAGENS RIDPASS !
Jag och Emma red i paddocken , vi hade lite bomar & så.
Försökte få henne i "form" & så. Men det ville hon inte :p
hon va så stirrig i början , men kanske var det för regnet & haglet , men jag
veet inte. Men senare blev hon mycket finare :)))) gjorde massvis med
"vägar" :)
Tränade oxå på galoppfattningar (AA)
I början så rusade hon bara men sen fick jag kort galopp på henne , eller
ja typ nästan :) Lite fort för vara kortgalopp ;)
Men jag frös typ ihjäl, usch vad kallt det var! :(    Regnade ju och haglade , uschuschussch!
Men imon ska jag & Emma rida t ridhuset och hoppa bana :D  kuul! (y)

Men ni får ha det bra så hörs vi typ när vi hörs (AAA) <333
Kraaam (;

/Emma-louise

Dom som lämnat ett fint litet spår♥

Vad tkr du om inlägget ? :D

Your name? :D
Stammis?;D

E-postadress: (den visas bara för hästnödarna xd)

URL/Bloggadress så jag kan ta en liten titt :D

Kommentar (A)

Trackback
RSS 2.0