OLIKA RIDHJÄLMAR / DEL 1

John Whitaker , hjälmarna vad tycker ni om dom ? snygga/fula
själv vet jag inte O: dom är ju inte "wow" snygga , men inte heller fula ;)
Men det är ju lixom inte något speciellt med dom (?)
GPA - HJÄLMARNA , Är grymt snyyga! Fast jag tycker det är lite för mycket "saker" på dom
eller jau vad man nu ska säga ..;) asså typ "lufthål" är det ju typ överallt :p
JOFA - HJÄLMARNA
HAHAHAHA , shit själv tycker jag dom är asfula,
men när man var mindre hade man ju dom. Fast dom är ju jättedåliga tycker jag
inte alls säkra ju (?)
Vanlig dressyrryttarhjälm -
Tycker jag är fuuula! sammet är inte riktigt min stil helt enkelt..

Jaup , det var dom (:
Som ni ser rubriken var detta del 1 kommer flera delar ;D
/Emma-Louise

Dom som lämnat ett fint litet spår♥

Vad tkr du om inlägget ? :D

Your name? :D
Stammis?;D

E-postadress: (den visas bara för hästnödarna xd)

URL/Bloggadress så jag kan ta en liten titt :D

Kommentar (A)

Trackback
RSS 2.0