Längtar . . .

Hej assu ni fattar inte va jag längtar ! Sammy sammy sammy !
Kunde inte sova igår ALLS jag tänkte på honom hela tiden
somnade vid 3 ;o mitt på natten typ ju ! <3
Tror Emma-Louise längtar till Pepsi med !! Ni fattar inte hur mkt !
<3  Aja Snart eller kl 1 kommer Emma-Louise hit och vi
ska till oskarström och åka pulka tror jag kommer dö för vi åker
som galningar ! Men har ni sett att Emma-Louise har ändrat lite med texten ?
Det har jag och jag tycker den e as nice ! <3 Vad tycker ni ?
Aja nu ska jag nog äta lite frukost om jag orkar brukar ju inte
mat humör på morgorna ..
_________________________________________________________
Pepsi och Sammy ! <3
_________________________________________________________
Aja vi ses väll senare ? Jag e här iallafall ! :-D

//Ridbrudarna !

Dom som lämnat ett fint litet spår♥

Vad tkr du om inlägget ? :D

Your name? :D
Stammis?;D

E-postadress: (den visas bara för hästnödarna xd)

URL/Bloggadress så jag kan ta en liten titt :D

Kommentar (A)

Trackback
RSS 2.0